In Culemborg kan je op veel manieren ons helpen om mensenrechtenschendingen tegen te gaan. Wil je ook jouw talenten hiervoor inzetten? Stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Je kunt bijvoorbeeld een paar uurtjes in de Amnesty kraam staan tijdens evenementen om aandacht vragen voor de mensenrechten en handtekeningen te verzamelen. Ook mensen die mee willen helpen met het organiseren van de jaarlijkse collecte en of willen collecteren zijn zeer welkom. Binnenkort zullen we hier wat concrete werkzaamheden plaatsen waarvoor we nog mensen zoeken.

Er zijn veel mogelijkheden om in Culemborg actief te zijn voor de mensenrechten. We horen ook graag van je als je zelf ideeën voor activiteiten hebt die de mensenrechten op de kaart zetten. We kijken graag hoe we dit kunnen ondersteunen.

Kijk ook op de website van Amnesty International Nederland, hier staan ook werkzaamheden op die je wellicht aanspreken Vrijwilligers en activisten gezocht: Kom in actie bij jou in de buurt! (amnesty.nl)