Een tip bij het schrijven van uw brieven. In deze “digitale”  tijd is een handgeschreven brief een zeldzaamheid. Een handgeschreven brief valt extra op.

Oorspronkelijk bestond  het schrijfwerk van Amnesty ook altijd uit handgeschreven brieven. Vandaar ons verzoek om eens na te denken om één brief per maand weer ouderwets met de hand te schrijven.

Vanwege de vakantietijd schrijven we in de maanden juli en augustus geen brieven.potlood lezen1
Vanaf september kunt u hier weer de maandelijkse brieven vinden.

Vrije tijd met Amnesty

Het leven bestaat zeker niet alleen maar uit werk. Daarom verkopen wij in onze webshop ook artikelen voor in je vrije tijd. Kijk bijvoorbeeld eens naar onze boeken en boekenleggers. Onder onze boeken vallen kinderboeken, dichtbundels, informatieve boeken en ook persoonlijke verhalen van mensen die zelf oorlog en onrecht meegemaakt hebben. Stuk voor stuk interessante, aangrijpende of ontroerende boeken, die in hun thematiek dicht bij onze missie staan. Zo kun je Amnesty steunen en direct meer leren over de onderwerpen waar wij ons mee bezig houden.

Neem een kijkje in de webshop

brievenbus

Nederland:

• 0-20 gram: waarde 1x Nederland 1
  • 20-50 gram: waarde 2 x Nederland 1

Internationaal:

• 0-20 gram: waarde 1x Internationaal 1
  • 20-50 gram: waarde 2x Internationaal 1

Elke laatste woensdagavond van de maand van 18:00 tot 20:00 uur is er een Amnesty schrijfavond in samenwerking met de bibliotheek in het Weeshuis
De volgende schrijfavond is;

Vanwege de vakantietijd is er in de maanden juli en augustus geen schrijfavond.

• De schrijfavond in de bibliotheek 25 september vervalt dan is er de filmavond in de Fransche school.
    Meer info binnenkort op deze site.
  • 30 oktober
  • 27 november

December schrijfmarathon

Voor de voorbeeldbrieven, schrijfpapier, enveloppen en pennen wordt gezorgd.

De Bibliotheek Culemborg is gevestigd In het historische Elisabeth Weeshuis
Herenstraat 29